Varför börja blogga kan man ju undra sig?

Hej, jag har nu skapat en blogg!
Är väldigt ny med detta så vet inte riktigt "hur man gör" eller vad man ska säga, men jag hoppas att ni gillar det jag gör & skriver om iallafall! :)



Varför börja just jag blogga?
Jo, jag har på den senaste tiden tyckt det varit intressant med fotografering och i julas fick jag en systemkamera för nybörjare - Canon 1000D.

Jag har inte haft någon kamera innan dess utan bara fotat med vår "familje kamera" som vi har när vi åker iväg och reser och sånt. Jag tyckte i vilket fall som helst att det var kul och tänkte nu försöka bli bättre på att fota.

Denna bilden som är ovan (på ljusen) var en av de första bilderna jag tog.
Den togs på julafton vid det mysiga bordet hos mormor hehe :)

Kom gärna med lite "bra att veta" hehe :)
Ha det fint, tjarå.